Rabu, 07 September 2011

Happy anniversary 9 months.

VERSI ENGLISH :

Just wanted to say happy anniversary of the 9 months, does not feel up to 9 months even though the situation was also complicated it may be a temptation to have a relationship of the god who was testing his servant with the trials of so just enjoy these trials there may be wisdom behind it all, and one another, while many said that if I do not remember that one day this big boy & girl, I just do not want to argue with anyone including himself, so when a lot of people out there who say what I do not care one bit because they know anything about my relationship? know what? who know only me, him, and god.


VERSI INDONESIA : 

 Hanya ingin mengucapkan happy anniversary yang ke 9 bulan, tidak terasa sampai 9 bulan juga walau keadaan sedang rumit mungkin itu suatu cobaan memiliki suatu hubungan dari tuhan yang sedang menguji hambanya dengan cobaan-cobaan jadi nikmati saja cobaan tersebut mungkin ada hikmah dibalik ini semua, dan satu lagi walau banyak yang bilang kalau saya tidak ingat dengan hari ini itu salah besar boy & girl, saya cuma tidak ingin berdebat dengan siapa pun termasuk dirinya, jadi bila banyak orang yang berkata apa diluar sana saya tidak peduli sedikit pun karena mereka tau apa tentang hubungan gue? tau apa? yang tau hanya gue, dia, dan tuhan. 

                                                                                     

Tidak ada komentar:

Posting Komentar